OTIŠLA SAM DOKTORU I NISAM SE MOGLA KONTROLISATI


U naše mjesto došao je novi ljekar. Nisam imala zdravstvenih problema ali sam htjela da ga upoznam. Vidjela sam da stoji ispred ambulante: zgodan, plave oči, prelijepi zubi, osmijeh, mlad, nije imao još ni trideset. Ja imam 38. Muž mi radi u Sloveniji kao vozač kamiona, znači više ga nema nego što ima.
Imam troje djece. Komšiluk prazan. Vjernik sam, pomažem svima, potujem rodbinu i njegovu i svoju, ali brate što je puno, puno je.
Grozila sam se na pomisao da žena vara muža, ali ja više ne mogu izdržati. Mjesecima me svrbi dole. Od fena vidim penis. Od metle vidim penis. Na kraju sam počela masturbirati na doktora. Ugrabila sam par slikica sa facebooka, malo mašte i opleti, ali nije to to.
Nema vreline, akcije-reakcije.

Jednog dana odem do doktora, napucana, našminkana, namirisana i kažem svrbi me dole i peče me mokraća- on mi dade tablete, ni pogledao me nije. Tačno ništa od naše medicine.

Ode tako nekoliko puta zbog raznih problemčića vidno napaljena, boli me briga je li oženjen ili nije samo da me opali na krevetu, može sada i u rektum i u usta, sada bi bila najveća drolja, sada više nego ikada imam mašte i energije.

Ništa. Čak sam kao nehotično ga uhvatila za penis, ali ni afrička šljiva ga ne bi digla. Kolika profesionalnost ili ludost. Pokušavala sam preko prijatelja da ga malo ohrabre da me rokne gdje hoće i kad hoće, ali ništa. Zar neko može toliko biti hladan i vjeran. A vjerujte mi da me vidite čak ni dame ne bi izdržale.

Izgleda će doktor ostati moja fantazija iz djetinjstva i mladosti, ko mi je kriv što sam se udavala i nisam ranije ispunjavala ženske porive i nagone......

Primjedbe