ISPOVEST- Kako sam prirodno izlečio gastritis eroziva i ulkus


Ja sam Šefik iz Tuzle pričam vam svoju priču: Dijagnosticirali su mi erozivne promjene na želucu sa krvarenjem. Imaosam jake bolove u stomaku uz povremene napade groznice. Trovali su me raznim lijekovima. Ništa nije pomoglo, čak šta više nego je resorpcija želuca bila sve gora pa sam dobio anemiju i ulkus. Tada su nastali još veći problemi. Dobijam zatim masnoću u krvi i diskus herniju. Raspada mi se cijeli svijet

Onda saznam od jednog čovjeka iz Užice za besprijekoran lijek. TROSKOT ili puzajuća trava. Lahko ga je pronaći pored starog sijena u starim njivama, gazimo ga stalno. Uvijek su najbolje stvari pred nosom , ali mi to ne vidimo. Osušio sam ga i stavljao jednu šaku u 1 litar vode i kuhao 10 minuta. Pio sam umjesto vode oko 40 dana.
Rezultati, hm nećete vjerovati.: nisam imao masnoće, niti anemije, bolovi su prošli i u želucu i u kičmi. Pijem ga redovno uz neven i kunicu. Te čašicu lavova ujutro.

Ja niti pijem antibiotike, niti planiram više ići na gastroskopiju a kamoli na njihove operacije ili biopsije. Molim vas pomozite onima koji nisu za ovo znali...

Primjedbe