Žao mi je Svijete umrlo je dijete


Žao mi je Svijete umrlo je dijete

Žao mi je Svijete što je umrlo dijete. Umrlo od običnih ospica, bolesti koju smo nekada davno iskorijenili u punom jeku, iskorijenili do bezopasne osipne bolesti. Žao mi je Svijete umrlo je dijete. Umrlo od te OBIČNE bolesti samo zato što je jedna kvazidiva rekla da su vakcine štetne. Žao mi je Svijete što ste bili uvjereni da će djeca zbog vakcina biti poremećena slušajući poremećenu Jelenu Karleušu. Divan vam je uzor, divim se vašoj gluposti. Divim se koliko ste sumnjičavi u svaki naš savjet, tretman i lijek, ali priznam ima ih i štetnih, ali kako ste mogli slušati nekompetentnu JK da vam daje savjete o životu vaše ionako napaćene djece. Gdje vam je sada Jelena Karleuša kad vam dijete umire od ospica. Zahvaljujući tako divnim uzorima broj oboljelih od ove visokozarazne bolesti raste, a kako kažu epidemiolozi, ako se intenzitet zaraze nastavi, dnevno ćemo imati 100 novooboljelih pacijenata. Jedna zaražena osoba morbile može da prenese na 15 drugih, a vakcinacija MMR vakcinom jedina je zaštita od ove bolesti čije komplikacije mogu da budu smrtonosne. Žao mi je djeteta, ali ne i vas draga majko. Vi ste birali nepismenu, bogatu, rasipnu, sebičnu, dvoličnu, bezobraznu, golišavu DIVNU majku i divu da vam pokaže pravi put za vaše dijete. Sami treba da snosite posljedice, vi i svi drugi koji odbijaju vakcinaciju. Slažem se da imate pravo izbora, demokratija je. Imate pravo na svoj život, ali ne i da uništavate dječiji koji još uvijek nije u mogućnosti da se bori za svoj, nemate pravo da ugrožavate drugu djecu u školi, obdaništu itd.., zbog vaših nepromišljenih izguglanih gluposti. Tokom svog rada naučio sam da se svaka bolest može izliječiti ako su ljudi psihički stabilni, optimistični, pronicljivi, obrazovani, savjesni, ali nikako se ne može izliječiti ljudska glupost okoline iskrivljenih ideala čopora. Nisam znao da ću se susretati sa komšijama koji liječe svojim krivim savjetima, zaključcima, pjevačima koji drže govore o medicini, googlu na kojima ljudi zgrću lovu varajući narod. Nisam znao da će se djevojčice udavati zbog novca, rađati djecu i brigu o njima prepustiti neukim ljudima. Nisam znao da će biti Jelena Karleuša najpopularniji kvazljekar , jer kada sam učio bilo mi je smiješno da išta kaže gola žena koja pjeva IDE MACA OKO TEBE, a sada ta žena je popularnija od mene- ljekara, sada se ta žena javno razmeća zbog bogatstva koje je dobila zahvaljujući nama- propalom čovječanstvu. Nisam ni slutio da će njeni koncerti ikada biti toliko posjećeni, a da će dani promocije zdravlja biti osporavani na ulici. Nisam ni slutio da će nekada ljudi osporavati OGROMNU dobit vakcinacije. Tada mi je to bilo nepojmljivo a sada je čak i normalno kakav smo narod postali. Žao mi je Svijete i Evropo , hajde svojim putem, mi smo još neandertalci- Balkanci. Žao mi je Svijete što ste imunitet spojili sa autizmom, žao mi je što ste uspjeli poistovjetiti spas sa gubljenjem razuma. Žao mi je što je dijete mrtvo, a još više jer znam da će ih biti mnogo više ako nastavimo ići koracima unatrag, biće epidemija infektivnih i groznih bolesti zbog epidemije manjka zdrave svijesti. Žao mi je Svijete upropastili smo Svijet. Glupost nam je beskrajna. Nijedna droga, pa čak ni alkohol, ne uzrokuju fundamentalne bolesti zajednice. Ukoliko tražimo izvor svih problema ne bismo trebali ljude testirati na droge, nego bismo ih morali testirati na glupost, neznanje, pohlepu i ljubav prema moći.
Stephen Hawking reče:Ne drogiram se, ali ponekad poželim da se ipak drogiram. Na taj način bih, kad zabrljam u životu, imao neko opravdanje, ali trenutno ne postoji rehabilitacija za glupost.


Primjedbe